مقالات سئو

چگونه یک مقاله سئو ( SEO ) بنویسیم ؟

سئو خوب ، رتبه صفحه را در نتایج موتورهای جستجو بالا خواهد برد . آوردن لینک سایت شما در بالای لیست نتایج جستجو احتمال کلیک کاربران بیشتری را در صفحات شما خواهد داشت. در اینجا یک راهنمایی سریع برای کمک به درک ارتباط سئو و نگارش مقالات وجود دارد . سئو ی مناسب یعنی: افزایش بازدید و در نهایت افزایش فروش!


اساس نگارش مقالات سئو - مقدمه

اگر در حال نوشتن مقاله ای برای وب سایت و یا وبلاگ خود هستید و یا کسی را برای این کار استخدام کرده اید ، لازم است درک درستی از سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو داشته باشید تا بتوانید ترافیک و بازدید وب سایت خود را تا حد زیادی افزایش دهید بدیهی است که شما میخواهید افراد بیشتری مطالبتان را بخوانند .سئو ، دقیقا همان چیزی است که به آن احتیاج دارید .

هر موتور جستجو دارای معیارهای پیچیده ای است که به ارتباط یک وب سایت و کلمه های جستجو کمک می کند . وقتی که یک کلمه ی کلیدی و یا ترکیبی از کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو مانند ، گوگل و یاهو تایپ می کنید ، موتورهای جستجو بهترین های خود را ؛ دقیقا همان چیزی که به دنبال آن هستید ، به شما می دهند . وقتی که شما مقاله تان را می نویسید در واقع سئو را در ذهن خود پیاده سازی میکنید .

سئو خوب ، رتبه ی صفحه ( سایت ) را در نتایج موتورهای جستجو بالا خواهد برد . آوردن لینک سایت شما در بالای لیست نتایج جستجو احتمال کلیک کاربران بیشتری را در صفحات شما خواهد داشت . در این مطلب ، راهنمایی سریع برای کمک به درک ارتباط سئو و نگارش مقالات و محتوی سایت وجود دارد .

انتخاب کلمات کلیدی

با یک سئو خوب ( SEO ) می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید تا مقاله ی شما را از میان واژه های بسیاری که مورد شناخت و استفاده مردم است تشخیص دهند . کلمات کلیدی را با ابزار گوگل یا دیگر ابزارها تجزیه و تحلیل کنید . در مطالب خود از کلماتی استفاده کنید که افراد برای جستجو در موتورهای جستجو وارد میکنند . از کلمات صقیل و بسیار تخصصی استفاده نکنید مگر زمانی که ضروری است .

نقش موضوع مطالب در سئو

برای هر مقاله یک موضوع تعیین کنید . بهترین مقالات سئو باید بیش از 650 کلمه داشته باشد البته شما با یک فرمول خوب می توانید یک مقاله سئو تنها با 300 واژه هم بنویسید . سعی کنید مقاله شامل حداقل 4 پاراگراف با 100-150 لغت باشد و کلمات کلیدی را بیشتر در اولین و آخرین پاراگراف قرار دهید ، هرچند ممکن است کلمات کلیدی در سراسر مقاله پراکنده باشد . شما همچنین نیاز به یک موضوع دارید و انتخاب موضوع قدم بسیار مهمی است . عنوان شما اغلب در آدرسی که به مقاله شما لینک می شود آشکار خواهد شد ، از وجود کلمات کلیدی در موضوع مطمئن شوید . فراموش نکنید که عنوان همان چیزیست که افراد به آن توجه و بر روی آن کلیک میکنند .

رابطه چگالی کلمات کلیدی با یک مقاله سئو

توجه به چگالی کلمات کلیدی در مقاله تان مهم است . چگالی کلمات کلیدی عبارت است از نسبت کلمه ( عبارت ) کلیدی به کل کلمات به کار رفته در مقاله با ضریب 100 . معمولا کلمات کلیدی با چگالی 1 جواب خواهند داد ولی برای بهترین حالت سئو از چگالی 2 تا 3 استفاده کنید . به عنوان مثال در یک مقاله با 600 کلمه ، داشتن 12 کلمه کلیدی ، چگالی 2 را نتیجه میدهد .

منبع - پیوندهای بیشتر

هدف موتورهای جسجو ، ارائه بیشترین و با کیفیت ترین صفحات ( مقالات ) در ازائ کلمه خاصی است . موتورهای جستجو برای اینکه مقاله به خوبی پژوهشی به نظر برسد ، رتبه صفحات را با منبع لینک های بالاتر که شامل اطلاعات منبع باشد نسبت به مطالب بدون منبع ترجیح و رتبه مناسب تری میدهند .

محتوی - مهمترین عامل سئو

مهمترین عامل سئو خوب برای یک مطلب ، ایجاد محتوای مفید است . پس از رعایت نکات سئو ، شما می خواهید مطالبتان از روی قابلیت های آن به رسمیت شناخته شود نه اینکه به واسطه تمام کارها و ضوابط سئو ، موفق به فریب موتورهای جستجو شوید . مطمئن شوید که مطلب شما نگارش خوبی دارد و واقعا به کسانی که احتمالا آن را می خوانند ، کمک می کند . متنی که ضعیف نوشته شده محتوای مطلوب نیست و اغلب یک مزرعه محتوا را نشان می دهد . در نظر بگیرید با استفاده از یک جستجوگر دستور زبان شبیه Grammarly همیشه تلفظ نوشته هایتان را چک میکنید ، اما از ویرایش و یک درک خوب غافل باشید . در Grammarly ما می خواهیم یک وب با محتوای برتر را ترویج دهیم .

تالیف و ترجمه : م - بیکدلو