طراحی ایمیل | طراحی ایمیل تبلیغاتی | ایمیل مارکتینگ

طراحی ایمیل تبلیغاتی

ایمیل تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات و بازاریابی آنلاین است که در حال حاضر به طور گسترده و متاسفانه به شکلی نادرست استفاده میشود که عموما به صورت هرزنامه در میل باکس های کاربران دریافت و سرانجام حذف میشوند.


ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ عبارت است از ارسال تعداد انبوهی ایمیل برای مشتریان بالقوه با هدف ارائه خدمات و محصولات ، توضیحات مربوط به کسب و کار ، معرفی توانایی ها و ... و لازم است بدانیم که ایمیل مارکتینگ شرایط و ویژگی هایی دارد که در صورت عدم رعایت آنها نتیجه مطلوبی را شاهد نخواهیم بود !. جهت آشنایی بیشتر با شرایط و ضوابط ایمیل مارکتینگ خواندن یادداشت زیر خالی از لطف نخواهد بود.

ویژگی ها و شرایط ایمیل مارکتینگ

طراحی و گرافیک ایمیل

یکی از ویژگیهای مهم یک ایمیل تبلیغاتی زیبایی و گرافیک آن است. چنانچه کاربران وب در میل باکس خود با مزرعه ای از لینکها ، تصاویر و متنها مواجه شوند احتمال زیادی برای استقبال و پیگیری آن ندارند. مهم است محتوی ایمیل با دقت و ظرافت خاصی طراحی شود تا مخاطب را دچار سردرگمی و دلزدگی نکند و ایمیل دریافت شده را به عنوان هرزنامه گزارش نکند !

عنوان مناسب برای ایمیل تبلیغاتی

بسیاری از افرادی که به صورت آماتور اقدام به ارسال ایمیل انبوه ( بخوانید هرزنامه ) میکنند معتقدند ایمیل باید با عناوین فریبنده توسط مخاطبان خوانده شود و در واقع با عناوین جعلی مخاطبان خود را فریب میدهند. پیشنهاد ما به شما این است :

اعتبار خود را زیر سوال نبرید !

اطلاعات مهم در ایمیل های تبلیغاتی

اغلب ایمیل های تبلیغاتی دارای پیوندهایی به صفحات سایت اصلی هستند که اطلاعاتی جامع تر با گرافیک بهتر را به کاربران نمایش میدهد . بد نیست بدانید برخی از افراد ترجیح میدهند که با مستقیما از طریق شماره تلفن و یا حضور فیزیکی ارتباط برقرار کنند. وجود شماره تلفن ، موبایل و آدرس در ایمیل باعث خوشحالی چنین کاربرانی خواهد شد.

طراحی ایمیل تبلیغاتی و ارسال انبوه

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی ایمیل تبلیغاتی و نحوه ارسال ، با شماره تلفنهای شرکت  تماس گرفته و یا از طریق بخش مشاوره درخواست خود را ارسال نمایید .